tisdag 16 april 2013

det händer att katter pissar på texter och att externa hårddiskar faller mot golv....

Hjärtligt ihjälkommen ! (lånat från humorserien NileCity 105,6)

Nu har jag hittat en gammal diktblogg jag skapat för ett tag sen och nu lyckats knäcka mitt egna lösenord så jag kunnat radera alla gamla meddelanden för att starta upp den här på nytt. Jag skriver många texter, ofta i kollegieblock eller på lösa papper. Brukar även spela in musik som jag brukar spara på min hårddisk. Men som rubriken antyder så händer det ibland att katter pissar på texter och att hårddiskar faller mot golv och jag är inte känd för att ha fotografiskt minne så när detta hänt blir jag ofta sur och därför tänker jag nu spara det mesta jag gör här på det världsomspännande intranätet där förhoppningsvis ingen kommer att pilla på det. Låtar, dikter och kanske även någon bild kommer ibland att hamna på denna sida. Rickard är mitt namn, men mina projekt har ofta andra namn så som t.ex:

Notregn
Acid Lindgren
Höken
en_kaospassagerare
kaos_lyrik

m.fl...

Får se om jag kommer samla alla projekt under ett och samma namn tillslut, men det tvivlar jag på. I vilket fall som helst, på förhand, tack till er som eventuellt lyssnar och läser, till er som ger mig ris och till er som ger mig ros. Kritik är alltid bra för att utvecklas.

MVH: Rickard 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar